Namn |
Hemort |
Modell |
Trim |
Fart |
Karl Johansson |
Frölunda |
DT-50R |
65cc 24-förgasare Jamacol avgas system
drev 16-48 |
95km/h |
Marcus Nilsson |
Halmstad |
Mt5 |
Uppfilad 49cc 16-förgasare Max drev |
65km/h |
Johan Palmquist |
bua |
Jawa Tws 50 |
Effekt böj 15-35drev |
80-85km/h |
Henrik Svensson |
Malmö |
Suzuki-k50 |
60cc Filad förgasare |
75km/h |
Axel Engberg |
- |
Honda MT5 |
65cc,4läpparsmembran 14-45 drev och 16,5
insug |
70-80km/h |
Nicklas Svensson |
Kungsbacka |
Mt50-91 |
100 cc:s cylinder från tyskland, specialtillverkat
nedanliggande dämp, 24" förgasare, drevning 17 - 36 (största resp.
minsta), men den reser sig ändå på 1:an till fyr:an, specialmotor
med sexväxlad låda, extra starka motordrev (det behövs), 24" platta
och luftfilter. |
120km/h |
Johan Larsson |
- |
Dt50Mx |
Uppborrat insuguppböjda membranläppar16
mm förgasareJamarcol Krök + slutsats
drevad (14 kugg) |
65km/h |
Niklas Nyborg |
- |
Dt50Mx |
Uppborrad cylinderplanad topplockuppborrat
insuguppborrat utblås20 mm förgasare
jamarcol slutsatsdrevad (12 kugg) |
80km/h |
Martin |
- |
Suzuki Ts |
70cc Malossi, filat utblås, 16-54 |
87km/h |
Sussi |
- |
Compact |
100cc direkt importerad från usa en fet förgasare |
140km/h |
Martin Gustavsson |
Förlanda |
MT5 |
20 förgasare, 65cc,effektsystem,16/36 drev |
110km/h |
Jesper Ivarsson |
Gällinge |
Mt5 |
65ccEurocit,16drev |
75km/h |
Einar Hjalmarsson |
Idala |
Mt5 |
65cc,20förgasare,
effektsystem16/36drev
|
95km/h |
Leif hallborg |
Örebro |
Dt50Mx |
trimmad 8kanalars 70cc 24mm förgasare trimkrök effektljudämpare
20mm insugplatta 48drev bak 15fram planad högkomprisons top
uppfilat utblås och försänkt insug reser sig från ettan till trean |
110km/h |
Andreas Andersson |
Borlänge |
Suzuki ts-50xÅrsmodell=92
|
70cc eurokit, 16,5mm förg, gianelli krök.Drevning=16/54 |
85km/h |
Marcus Karlsson |
- |
Dt 50mx |
mallosi 70 cc lite filad gianelli system 5 växlad drev
13 ,40 0 till 100 ,10 sek hög komps topp kawasaki 32 förgasare |
124km/h |
björn |
Vargön |
Mt5 |
70cc 20 förgasare hemma gjord turbo topp polerade kanaler
lustgas tub under dynan bak hjulet på växel 4 UTAN ATT
RYCKA modiferad växel låda 5 växlar cross bak hjul aluminium
fälgar cross framgaffel med skiv broms testad i bänk på bike dagarna
den utvecklade 19 bak hjuls hästar utan lustgas med 27,5 hk motiv
lackad tank honda. jag håller även på med ett dubbel förgasar projekt
dubbla kawasaki 80 cc förgasare |
Bort med poliserna för ett renare sammhälle.
Tillräckligt!
|
Kalle Sterner |
- |
Piaggio vespa50 |
65cc ny förgasare 20mm |
90km/h |
Karl Petersson |
Nöbble |
Mt5:a -94 |
En massa skulle jag tro |
?????? |
Rikard Fernström |
Huddinge |
??? |
65cc autisa, 24mm mikuni jamarcol krök, dubbla ljuddämpare,
15 drev fram och 41 bak |
??? |
Anders |
höganäs |
Mt5 |
effektböj,16 drev , filad oginal cylinder, 16m,m insug
|
?? |
Pontus Wahlgren |
|
Mt5 |
Jag har jobbat på alqvist i gbg hadde en mt5 som blev
uppmätt av polisen den toppade 122km jag hadde bara 65cc 17drev
fram 45 bak 20mm förgasare 5växlar efektböj jamarcol dämpare trimm
tänd platta det stog om mig i honda bladet för den snabbaste moppen
som en privat persson har haft jag kunde stegra upp den på 1,2,3,4
mopeden hadde 17 hästar när jag hadde kråmat alla kanaler |
122km/h |
Kim |
Eslöv |
Honda Mt5 |
Ostrypt insug, Effektkrök, 14 drev fram |
50 km/h |
trimm honda erik |
Vargön |
Honda Mt5 |
det är trimmad av svensk turboteknik med enwolksvagen
´bubbla 1900 cc motor jag fick hjälp med rambygget av polarna marcus
och jonas |
155km/h |